شرکت برق منطقه ای آذربایجان
details

سومین جلسه "کمیسیون توسعه مدیریت شرکت برق منطقه آذربایجان" با هدف ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای "چرخه بهرهوری" شرکت برق منطقهای آذربایجان و نیز برخی از برنامههای مهم شرکت در حوزه "کمیسیون توسعه مدیریت" و همچنین مصوبات کمیته های پنجگانه تحول اداری این شرکت برگزار شد.

در این جلسه که پیش از ظهر روز دوشنبه هفتم اسفندماه با حضورخانم مهندس قاسمی رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد، دکتر نیکبخت کارشناس مسئول بهره وری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی ، دکتر اسماعیل زاده مدیر عامل، و اعضای کمیسیون ترتیب یافت، ابتدا رضا نژادیان مدیر دفتر مدیریت استراتژیک و بهره وری شرکت برق منطقه ای آذربایجان و دبیر کمیسیون، برخی اقدامات و برنامه های مهم در خصوص "پروژههای بهبود" تعریف شده برای سال آتی، توضیحاتی بیان نمود.

سپس دکتر اسماعیلزاده مدیرعامل شرکت، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جلسه با حضور مسئولین سازمان مدیریت و برنامهریزی استان، ابراز امیدواری کرد که نتایج حاصل از این جلسات مشترک، منجر به بهبود فرایندهای مدیریتی، منابع انسانی و بهره وری در مجموعه شرکت برق منطقهای آذربایجان باشد.

در ادامه این جلسه، همچنین عملکرد کمیته های پنجگانه تحول اداری در حوزه شرح وظایف ابلاغی و اهداف برنامه های اصلاح نظام اداری در سال جاری، توسط دبیران این کمیته ها شامل: کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی، کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی، کمیته سرمایه انسانی، کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و کمیته مدیریت عملکرد، تبیین و نکات قابل بهبود مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و برخی مصوبات این کمیته ها، ارائه گردید.

سپس خانم مهندس قاسمی ، ضمن تاکید بر جاریسازی مصوبات کمیته راهبری در کمیسیون توسعه مدیریت، پیرامون شاخص های جشنواره شهید رجایی در سال آتی و نیز شاخص های بهره وری و کاربرگهای های مربوطه در شرکت برق منطقهای آذربایجان مواردی را تبیین نمودند.

در این جلسه همچنین مهندس رستمی نوشهر معاون منابع انسانی شرکت نیز در خصوص بهبود و روند شاخص های ارزیابی جشنواره شهید رجایی و همچنین روند اجرای پروژههای بهبود و اقدامات کمیته بهرهوری شرکت، توضیحاتی ارائه نمود.

وی در پایان این جلسه، همچنین ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کارکنان شرکت، از راهنماییهای سازنده سازمان مدیریت و برنامهریزی استان صمیمانه تشکر نموده و بر ارتباط مستمر شرکت برق منطقهای آذربایجان با این سازمان برای اخذ رهنمودهای لازم جهت رشد و شکوفایی عملکرد شرکت و دستیابی به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید نمود.

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1402/12/08   تعداد بازدید 166     https://azrec.co.ir/blog/u/83913  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض